blog blog .

blog

جدول قيمت بليط اتوبوس اربعين ۱۴۰۲ از مبدأ شهرهاي خوزستان به مرزها

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خوزستان گفت: نرخ كرايه اتوبوس از مبدا پايانه‌هاي مسافربري شهرستان هاي استان تا پايانه‌هاي مرزي شلمچه و چذابه از سوي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي اعلام شد.
به گزارش بازار، محمد جولانژاد دوشنبه با بيان اينكه نرخ اعلام شده در تمامي پايانه‌هاي مسافربري استان در معرض ديد قرار خواهد گرفت اظهار كرد: به منظور رسيدگي هرچه سريع تر به تخلف‌هاي احتمالي، تيم پاسخگويي و رسيدگي به شكايت زايران اربعين حسيني (ع) در تمامي پايانه هاي مسافربري استان مستقر خواهد شد.

وي گفت: با هرگونه تخلف درخصوص نرخ كرايه اتوبوس ها برخورد خواهد شد.

جولانژاد ادامه داد: نرخ كرايه هاي اتوبوس تا پايانه هاي مرزي شلمچه و چذابه به شرح زير است:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۵:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

قيمت ويلچر

در ميان انواع ويلچر، ويلچرهاي برقي جزء پيشرفته‌ترين و كاربردي ترين ابزارهايي هستند كه براي افراد معلول و سالمند مي‌توانند بسيار مفيد واقع شوند. چرا كه قابليت‌هاي پيشرفته در آن‌ ها باعث شده تا افراد بتوانند بدون كوچك‌ترين زحمتي در زندگي خود به استقلال برسند و تمامي كارهاي روزمره خود را انجام بدهند. برخي عقيده دارند كه اين نوع ويلچرها تنها براي عده‌ اي به‌خصوص مناسب بوده و مدل‌هاي دستي نيز همچنان كاربردي و مناسب هستند. در ادامه با ما همراه باشيد تا به اين سوال كه ويلچرهاي برقي براي چه كساني مناسب است؟ پاسخ بدهيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۳:۵۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شرايط بيمه زنان خانه‌دار تامين اجتماعي در سال ۱۴۰۱ چيست؟

با توجه به اينكه برخي از زنان انتخاب مي‌كنند كه در سازمان‌ها دولتي يا غير دولتي فعاليت نداشته باشند و مشغول خانه داري باشند، بيمه زنان خانه دار طراحي و اجرا شده است تا اين افراد هم نگراني براي آينده خود نداشته باشند. سازمان تامين اجتماعي براي اينكه اين زنان خانه دار نمي‌توانند از شرايط بازنشستگي و مستمري بگيري استفاده كنند، ‌شرايط خريد بيمه زنان خانه دار را براي تمام افراد با شرايط مناسب فراهم كرده است. همچنين براي اينكه بتوان راحت‌تر اين بيمه‌نامه را خريداري كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۲:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)